جدیدترین مطالب مضرات استمناء ، جلق و ترک خود ارضایی

راه های ترک خود ارضایی ، جدیدترین مطالب مضرات استمناء

جدیدترین مطالب مضرات استمناء ، جلق و ترک خود ارضایی

راه های ترک خود ارضایی ، جدیدترین مطالب مضرات استمناء

راه های ترک خود ارضایی ، جدیدترین مطالب مضرات استمناء
جدیدترین مطالب ترک خود ارضایی
بایگانی
نویسندگان
کلمات کلیدی

راه های ترک خودارضایی

عواقب شدید خود ارضایی

روش طلایی ترک جلق و استمنا و خودارضایی

ترک خود ارضایی

عوارض جسمانی استمناء

عوارض و آسیب های خود ارضایی پسران

روش ترک جلق و استمنا و خودارضایی

روش تضمینی ترک خودارضایی (استمناء) به شیوه طبق سنتی

علایم و عوارض خود ارضایی :

جلق و خطرات جلق زدن برای مردان

مقاله مضرات خود ارضایی

حتی یک ثانیه ...

بی احتیاطی نکن

دانلود کتابهایی برای ترک خودارضایی(استمنا) ...

عوامل تحریک کننده و راه حلهای غلبه بر آن ...

راهکار خدا برای ترک خودارضایی بندگانش ...

دو روش مهم برای ترک قطعی خودارضایی ...

مضرات و راههای ترک خود ارضایی

راه های ترک استمناء

مضرات جلق یا کف دستی یا استمنا

کتاب آداب زفاف و زناشویی در اسلام

کاهش مضرات استمناء

اقدامات فوری و لازم بعد از خودارضایی

مضرات کامل جلق زدن

از کجا بدانیم بهشتی هستیم یا جهنمی

فواید ترک خودارضایی پس از 3 ماه

عوارض باورنکردنی خود ارضایی

عوارض خود ارضایی

برخی دیگر از عوارض خود ارضایی و مضرات خود ارضایی

علایم و عوارض خود ارضایی :



1- مهمترین علامت کسانی که خودارضایی می کنند ، کبودی و گودی زیر چشمان هست ، پس از هر بار خود ارضایی و خارج شدن آب منی از انسان ، انرژی زیادی از انسان خارج و به هدر می رود ، من در جایی خوانده ام که انرژی یکبار خارج شدن آب منی از انسان به اندازه
...
30 تا 40 لقمه غذا می باشد ...
به خاطر همین میزان انرژی که به هدر می رود ، بدن ضعیف می شود و زیر چشمان شخص ، گود و کبود می شود ،
 چشم های هر کس بعضی اوقات با مردم صحبت می کند و سر درون خودش را فاش می کند ...
( البته لازم به ذکر است همه کسانی که زیر چشمانشان گود هست ، اینکاره نیستند ، این کبودی از علایم بعضی بیماریهای دیگر نیز می باشد .)
 
2- مهمترین علامتی که من در خودم دیده ام ، ضعف حافظه ام هست ، حافظه ام خیلی ضعیف شده است ، من در قدیم ، حافظه ام خیلی قوی بود ، به همین دلیل من خودم ، این ضعف حافظه را زود در خودم احساس کردم و فهمیدم .

3- بیحالی ، یعنی حوصله هیچ کاری را نداری و در هر پست یا شغلی که هستی ، نزول می کنی و قوت و قدرت قبل را نداری ، مثلا اگر دانش آموز یا دانشجو باشی ، وضعیت تحصیل و درس هایت ضعیف می شود و کسانی که دانش آموز یا دانشجوی انجام دهنده این عمل زشت باشند ، این حرف من را می فهمند و قبول دارند و بسته به میزان اعتیادشان به این عمل زشت ، درسشان ضعیف و ضعیف تر می شود.

4 - ضعیف شدن چشم ، که متاسفانه من این مورد را در خودم احساس می کنم و احساس می کنم چشمهایم ، دیگر آن نور و شفافیت و قوت قبل را ندارند .

5- ایجاد لرزش در بدن ، که خوشبختانه من در خودم خیلی کم این علامت را می بینم ، متاسفانه دچار لرزش یکدفعه ای و بسیار کوتاه می شوم ، ولی خدا را شکر شاید شبی یکی دو بار و و در حد چند ثانیه اتفاق بیفتد .

6 - زردی و شاداب نبودن چهره ، مثلا من به قیافه خودم که در آینه نگاه می کنم ، زرد و پژمرده شده ام ، رنگی به رخسارم نمانده ، انگار که مرض و بیماریی دارم ...

اما چیزی که از آن مطمئنم این است که جلوی ضرر را هر کجا که بگیری ، منفعت است ، خداییش لذت کوتاه و زودگذر خودارضایی ارزش این هم مشکلات را ندارد ، ارزش ایستادن در برابر خدا را ندارد ، خدایی که در زندگی من ، جایی نبود که دستم را نگرفته باشد ، تمام قسمتهای سخت زندگی ام را که مرور می کنم ، خدا ،دست من را گرفت و بالا آورد ، الان نامردی هست که من در برایر چنین خدایی گناه بکنم و خدایم را از خودم ناراحت کنم ،
                    خدایای مهربانم من را ببخش ،
 رو سیاهم در پیشگاه تو ، دیگر می خواهم توبه کنم و بنده ای باشم که تو دوست داری ، باعث خوشحالی و افتخار تو باشم،در این خان بزرگ ، در این مرحله سخت زندگی ام به مانند مراحل سخت دیگر ، نگاه ملتمسانه ام به سمت توست ، ای خدایی که توبه کنندگان را دوست داری ، کمکم کن، خدایا تو را به فاطمه زهرا (س) قسمت می دهم که لحظه ای مرا به خودم واگذار مکن که مطمئنا در آن لحظه من گناه می کنم ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی