جدیدترین مطالب مضرات استمناء ، جلق و ترک خود ارضایی

راه های ترک خود ارضایی ، جدیدترین مطالب مضرات استمناء

جدیدترین مطالب مضرات استمناء ، جلق و ترک خود ارضایی

راه های ترک خود ارضایی ، جدیدترین مطالب مضرات استمناء

راه های ترک خود ارضایی ، جدیدترین مطالب مضرات استمناء
جدیدترین مطالب ترک خود ارضایی
بایگانی
نویسندگان
کلمات کلیدی

راه های ترک خودارضایی

عواقب شدید خود ارضایی

روش طلایی ترک جلق و استمنا و خودارضایی

ترک خود ارضایی

عوارض جسمانی استمناء

عوارض و آسیب های خود ارضایی پسران

روش ترک جلق و استمنا و خودارضایی

روش تضمینی ترک خودارضایی (استمناء) به شیوه طبق سنتی

علایم و عوارض خود ارضایی :

جلق و خطرات جلق زدن برای مردان

مقاله مضرات خود ارضایی

حتی یک ثانیه ...

بی احتیاطی نکن

دانلود کتابهایی برای ترک خودارضایی(استمنا) ...

عوامل تحریک کننده و راه حلهای غلبه بر آن ...

راهکار خدا برای ترک خودارضایی بندگانش ...

دو روش مهم برای ترک قطعی خودارضایی ...

مضرات و راههای ترک خود ارضایی

راه های ترک استمناء

مضرات جلق یا کف دستی یا استمنا

کتاب آداب زفاف و زناشویی در اسلام

کاهش مضرات استمناء

اقدامات فوری و لازم بعد از خودارضایی

مضرات کامل جلق زدن

از کجا بدانیم بهشتی هستیم یا جهنمی

فواید ترک خودارضایی پس از 3 ماه

عوارض باورنکردنی خود ارضایی

عوارض خود ارضایی

برخی دیگر از عوارض خود ارضایی و مضرات خود ارضایی

عوامل تحریک کننده و راه حلهای غلبه بر آن ...

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ

عوامل تحریک کننده و راه حلهای غلبه بر آن ...

دوستان تصمیم گرفتم ، در این پست ، شرایط مختلفی را که باعث تحریک و خودارضایی کردن ما می شود را بنویسم و سپس راه حل غلبه بر آن شرایط را هم بنویسم ، حتما و حتما ، هر کسی که مبتلا به خودارضایی هست ، این نکات را در کاغذی یادداشت کند و همیشه با خود و یا دم دستش قرار دهد ، تا در هر کدام از این شرایط تحریک کننده که قرار گرفت ، راه حل مربوط به اون شرایط را استفاده کند ، پس حتما این سوال و جوابها را یه جایی یادداشت کنید و اینقدر بخوانید که از حفظ شوید ...

1- بعضی اوقات خواسته و در بیشتر اوقات ناخواسته ، یه سری افکار و خیالات و وسوسه های تحریک کننده و شیطانی به ذهنم خطور میکنه و مرا وادار به خودارضایی کردن می کند ، برای نجات از این موقعیت چی کار کنم ؟

بهترین راه حل برای این موقعیت ، گفتن این ذکرهست : 

لاحَولَ وَلا قُوَّةَ الا بِا اللهِ العَلِیِّ العَظیم (هیچ حرکت و نیرو و قدرتی نیست مگر به وسیله خدای بلند مرتبه و بزرگ)

گفتن این ذکر ، فوق العاده اثر بخش و مجربه ، بارها ، به خود من کمک کرده و بعضی افراد دیگه هم ، نظر گذاشته اند که برای اونها هم ، مفید بوده ، ذکر عجیب و غریبیه، فقط باید حواستون باشه ، همینطوری بدون توجه ، به زبان نیارید ، بلکه با توجه به کلمات و معانیش آن را تکرار کنید ، زمانی که این ذکر رو با دقت تکرار می کنید ، اون لحظات هیچ فکر دیگری ، در ذهنتون ، اجازه ورود ، پیدا نمی کنه ( روایتی از پیغمبر (ص) هست که گفتن این ذکر ، باعث فرار و دوری شیطان از انسان میشه)

2 - بعضی اوقات  در زندگی شخصی ، خانوادگی یا درسی خودم ، یه سری مشکلاتی برایم پیش میاد ، که آنقدر من رو اذیت و آزار میدند ، ناچار میشم برای فرار از اون مشکلات و سختی ها ، بروم و خودارضایی کنم ، برای نجات از این موقعیت چه کاری انجام دهم ؟

خود من ، بارها و بارها از این موقعیت ضربه خوردم و خودارضایی کردم ، باید تو اون لحظات، این حرفو به خودتون بگید که اگر من بروم و خودارضایی کنم ، مشکلاتم کمتر میشه یا بیشتر میشه ، شک نکنید ، اگر بروید و خودارضایی کنید ، مشکلاتتون ، هزاران برابر بیشتر میشه ، اوضاع اینقدر براتون بد میشه که تا سر حد جنون میرسید ، پس وقتی در اون شرایط قرار گرفتید ، برای اینکه به سمت استمنا نروید ، بیشتر شدن مشکلات و افسردگی و سختی های پس از خودارضایی رو به یاد خودتون بیارید ( خودارضایی ، احمقانه ترین راه ، برای فرار از مشکلاته) ...

3 - زمینه بسیاری از اوقاتی که خودارضایی کردم ، دلیلش اینترنت بود ، مطالب و محتویات تحریک کننده ای در اینترنت وجود دارد ، که شرایط خودارضایی کردن رو برای من مهیا می کنند ، برای نجات از این موقعیت چه کاری انجام دهم ؟

ببینید ، اینترنت چیز بدی نیست ، اما بعضی چیزها برای بعضی افراد ، ضررهاش بیشتر از فوایدشه ، به این فکر کنید ، اگر اینترنت اصلا وجود نداشت ، شاید خیلی مدت قبل ، خودارضایی را ترک کرده بودیم ، اینترنت برای گرفتاران خودارضایی ، بهترین مکان برای مهیا کردن شرایط برای خودارضاییه ، تعارف که نداریم و خودمون رو گول هم  که نمی خواهیم بزنیم ، اینترنت برای ماها خیلی مضره ، اینترنت خیلی و خیلی به ما ضربه زده ، پس سعی کنید به مرور ، اینترنت رو در زندگیتون کم و کمتر و کمتر کنید ، با خودتون عهد ببندید ، هر وقت در اینترنت واقعا کاری دارم ، به سراغش برم ، هیچ وقت بی هدف ، تو اینترنت نچرخم ، باور کنید بدون اینترنت هم زندگی تموم نمیشه ، یه جایی برای خودتون بنویسید که مثلا در هفته ، فقط  3 ساعت یا 5 ساعت اینترنت بیام و بروید یه کارت 3 ساعته یا 5 ساعته بخرید و فقط به همون اندازه از اینترنت استفاده کنید ، در اون لحظاتی هم که واقعا کار و هدفی دارید ، به گفته یکی از بازدیدکنندگان این وبلاگ ( به نام سهیل) یک جلد قرآن رو روی میز کامپیوترتون قرار بدید ، بودن قرآن ، باعث میشه حواسمون خیلی جمع باشه و خیلی احتیاط کنیم ...

 سرویس adsl اینترنت ، برای گرفتاران خودارضایی مثل سم هستش ، چون خیلی کارها رو با اینترنت پرسرعت راحت تر میشه انجام داد ! پس به نفع خودتونه که از این سرویس استفادن نکنید ( اگر الان از آن استفاده می کنید ، آخر ماه ، دیگه شارژش نکنید ، چون وقتی مثلا به مدت یک ماه اینترنت پر سرعت داشته باشید و پولش رو هم داده باشید ، نمی تونید جلوی خودتون رو بگیرید و همین جور بی هدف هم که شده به اینترنت می روید و امکان شکوندن توبتون زیاد میشه )

4 -  بیرون از خونه ، یعنی زمانی که به داخل شهر میرم ، اینقدر وضعیت داخل شهر ، بد و تحریک کننده هست که من ، در اولین فرصتی که به دست بیارم ، میرم و استمنا می کنم ، برای نجات از این موقعیت چه کاری انجام دهم ؟

ببنید ، تعارف که با خودمون نداریم ، الان بیرون از خونه ، اینقدر بد حجابی زیاد شده که دیدن اون بدحجابی ها ، خیلی آدم رو تحریک می کنه و آدم بعد از دیدن اون بد حجابی ها ، فشار شهوتش زیاد میشه و در اولین فرصت ، میره و خودارضایی می کنه ، پس راه حلش خیلی معلومه ، بیرون که می روید ، بی هدف نروید ، همینجوری برای چرخ زدن نروید ،( اگر می خواهید با دوستاتون ، بیرون تفریح کنید ، جایی برید که خلوتتر باشه ) وقتی هدف داشته باشید ، مستقیم می روید دنبال کار خودتون ، اگر محصلید یا هر چیز دیگه ای ، در داخل شهر فقط باید مراقب چشماتون باشید ، مثلا از جلوی یه دختر که رد میشید ، بهش نگاه نکنید ، حواستون به راه و کار خودتون باشه ، فقط نگاه نکنید ، چشمهاتون روببرید به سمت ویترین مغازه ها ، جلوی پاهاتون ، نمیدونم هر جایی ، به جز نگاه به نامحرم ، پس نگاه نکنید تا هیچگونه تحریکی هم نشوید، انتخاب دیدن یا ندیدن ، با شما هستش ...

5 - الف) زمانی که از تلویزیون صدا و سیمای خودمون ، بعضی فیلم ها و سریال ها رو می بینم ، دیدن بعضی بازیگران زن اون فیلم ها ، باعث به وجود آمدن تحریک و هزاران فکر و خیال در من میشود ، برای نجات از این موقعیت ها چه کاری انجام دهم ؟

این درد خیلی از ماها هستش ، خود من در حال حاضر ، بیشترین محرکم همین تلویزیون و فیلمهای خودمونه ، باید تا جایی که میتونید ، دور خیلی از فیلمها رو خط بکشید ، اما بعضی فیلمها هستش که شاید خیلی دوستشون داشته باشید و می خواهید که دنبالش کنید ، در این صورت ، من این کار رو می کنم که ، مثلا وقتی بازیگر زنش رو که دیدنش باعث تحریکم میشه رو داره نشون میده ، به یه قسمت دیگه تلویزیون نگاه میکنم ، بعضی اوقات اون لحظات چشمهامو تار می کنم تا واضح نبینمشون ، میتونید اون لحظات ، میز تلویزیون ، دیوار ، ساعت و هر جای دیگه ای رو نگاه کنید و با شنیدن دیالوگها ، متوجه فیلم هم بشید ، ببینید شاید سخت باشه ، اما این چیزها نقطه ضعفمونه ، تحریکمون می کنه ، باید اونا رو یه جوری دور بزنیم ، جلوشو بگیریم ، راه حل من ، یکی از بهترین روشهایه ...

ب) ما در خانه خودمون ماهواره داریم و ماهواره هم پر از کانال های تحریک کننده هست ، با این چه کنم ؟

اگه ماهواره دارید که کارتون خیلی و خیلی سخته ، ماهواره یه جورایی برای ماها که گرفتار خودارضایی هستیم ، شاید از اینترنت هم بدتر باشه ، باید دور هر برنامه ای از ماهواره که شما رو تحریک می کنه ، یه خط قرمز بکشید   تو ماهواره دیگه همه چیز آزاده و هر چیزی امکان داره در اون پخش بشه ، خیلی ماهواره خطرناکه ، تا سعی دارید اخبار و برنامه هایی که تحریک کننده نیست ، ببینید ، هیچ وقت تنهایی خونه نمونید و تنهایی به سمت ماهواره نروید ( بدونید اون لحظات ، شیطان بغلتون نشسته )

6 - می خواهم وارد سایتهای مستهجن شوم و مطالب ، عکس ها و محتویات تحریک کننده اش را ببینم ، اما خودارضایی نکنم ؟

اگه این سوال ، سوال شما هست ، بدونید که هنوز تصمیمتان برای ترک جدی نیست ومی خواهید خودارضایی کردن رو ادامه بدید و هنوز می خواهید بیچاره و بدبخت باشید ، مثل این می ماند که یه نفر از بالای آپارتمان صد طبقه ، خودش رو پایین بندازه و بگه من نمی میرم ، ببینید چقدر این حرف مسخره هست ، اصلا امکان نداره کسی وارد اینگونه سایتها بشه و خودارضایی نکنه ، امکان نداره ...

فکر رفتن به اینگونه سایتها رو هم نباید بکنید ، چون صد در صد عاقبتش خودارضاییه ...

7 - در موبایلم ، یه سری عکس و کلیپ و پیامک تحریک کننده  و همچنین در کامپیوترم یه سری شو ، فیلمهای زبان اصلی و عکس های تحریک کننده دارم ، با آنها چه کنم ؟

همین الان بروید و حذفشون کنید ، رحم نکنید ، شک به خودتون راه ندید ، همه رو از اول تا آخر از بین ببرید ، اگه  CD ،  DVD شو ، فیلم غیر اخلاقی یا زبان اصلی دارید ، بروید همه رو بشکونید ، از بینشون ببرید ، هیچ چیزی نباید در اطرافتون وجود داشته باشه که در خودارضایی کردن ، بهتون کمک کنه ، ایمان داشته باشید ، هرگز پشیمون نمیشید ...

8 - بعضی اوقات ، در اطراف خودم ، یه سری از دوستانم هستند ، که معاشرت و دوستی با اونها ، تاثیرات بدی ، رو من میذاره و باعث میشن ، من برم و خودارضایی کنم ، با اونها چه کنم ؟

این هم راه حلش خیلی معلومه ، نمی گم باهاشون قهر کنید ، اما رابطه خودتون با اونها رو ، به حد یک سلام و علیک برسونید ، اگه خیلی باهاشون صمیمی هستید ، بهش رک و پوست کنده بگید ، که من از تو جز ضرر و زیان چیزی ندیدم ، من خط فکری ام با تو فرق می کنه ، من یه جور فکر می کنم و تو یه جور دیگه ، بهتره زیاد ، کاری به کار هم نداشته باشیم ...

9 - بعضی اوقات ، هیچکدام از موارد تحریک کننده بالا وجود ندارد ، اما باز هم من تحریک میشم و میروم و خودارضایی می کنم ، برای نجات از این موقعیت چه کاری انجام دهم ؟

این جور مواقع ، باید از تلقین استفاده کنید ، به صورت عجیب و غریبی ، شدت شهوت رو کم می کنه ، انگار گفتن حرف حساب ، رو نفس ما اثر میذاره و نفس اون حرفهای ما رو می پذیره ، اما اون حرفها چیه ؟

باید به نفس خودتون ، لحظات بسیار سخت و غیرقابل تحمل پس از خودارضایی رو یادآوری کنید ، بهش بگید ، انجام خودارضایی ، مثل آب شور دریا هستش ، هر چند بار که انجام بدیم ، باز هم تشنه تر میشم و این شهوت ها تمام شدنی و سیر شدنی نیستش ، بعد از اینکه خودارضایی کنیم ، آدم دیوانه میشه ، افسرده میشه ، به مرز جنون می رسه ، این حالات روباید به نفستون و خودتون یاد آوری کنید ، اثر عجیبی داره ، شدت شهوت خیلی و خیلی کم میشه ، به طوری که میشه کنترلش کرد ...

10- بعضی اوقات ، اشتباه می کنم و یکی از نکات بالا را ، به هر دلیلی رعایت نمی کنم ، در موقعیت بسیار سخت و پرفشار شهوت قرار می گیرم و میتونم حدس بزنم که چند دقیقه دیگه میرم و خودارضایی می کنم ، برای نجات از این شرایط فوق العاده سخت ، چه کاری انجام دهم ؟

بهترین روش برای نجات از این شرایط سخت ، پیشنهاد یکی از بازدید کنندگان این وبلاگ ( به نام امیر ) هست ، روش این هست که در اون لحظات پر از شهوت ، بلافاصله برویم و با یه ماژیگ یا خودکار ، روی کف دو دستمون نام خدا ، پیامبران و امامان معصوم (علیهم السلام ) رو بنویسیم ، روی کف دو دستمون بنویسیم : یا خدا ، یا محمد ، یا فاطمه الزهرا ، یا مهدی ، یا امام علی و ... ، حتما این کار رو انجام بدهید ، فکر نکنم ، اینقدر بیچاره شده باشیم که با دستی که نام اون بزرگواران نوشته شده ، برویم و خودمون رو ارضا کنیم ...

این رو دوباره تکرار می کنم ، اگر ترک خودارضایی برای ماها ، امکانپذیر نبود ، خدا به خاطر انجامش ، ما را مجازات نمی کرد ، خدا به این دلیل ، ما را از انجام خودارضایی منع نموده ، چون همچین قدرتی رو در وجودمان ، برای خودارضایی نکردن قرار داده ...

نکاتی دیگر :

# هیچ وقت ، تو خونه تنها نمونید ، روایتی هست که شیطان ، بعضی اوقات ، امیدش برای موفق شدن ، خیلی بیشتر میشه و به سرعت به سمت انسان میاد تا اونو به گناه بکشونه ، یکی از اون اوقات ، زمانی هست که آدم تنها هست ...

#اگر در کامپیوترتون برنامه یاهو مسنجر نصبه ، همین الان بروید و اونو حذف کنید ، چت کردن با یاهو مسنجر برای ماها که گرفتار خودارضایی هستیم ، مثل زهر خطرناکه ، اصلا چت نکنید و همین الان بروید و برنامه یاهو مسنجر رو از کامپیوترتون حذف کنید ...

# تا سعی دارید با جمع باشید ، روایتی است که دست خدا روی جمعیت هستش ، خودتون رو وارد جمع دوستان ، جمع فامیل ، جمع خانواده کنید ، وقتی توی جمع هستید ، خیلی افکار و گناه ها ، دیگه اجازه نشان دادن خودشون رو اصلا پیدا نمی کنند ...

حتما و حتما ، تمام نکات بالا رو ، روی کاغذی یادداشت کنید و اینقدر از رویش بخونید تا حفظ بشید و بعد از اون ، در هر کدام از موقعیت های بالا قرار گرفتید ، از روش و راه حل مربوط به اون موقعیت ، استفاده کنید ...

مطمئن باشید با رعایت موارد بالا ، احتمال شکوندن توبتون ، نزدیک به صفر میشه و یه روز به خودتون میایید و می بینید که یک ماه ، سه ماه ، یک سال و بیشتر گذشته و شما دیگه خودارضایی نکردید ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی