جدیدترین مطالب مضرات استمناء ، جلق و ترک خود ارضایی

راه های ترک خود ارضایی ، جدیدترین مطالب مضرات استمناء

جدیدترین مطالب مضرات استمناء ، جلق و ترک خود ارضایی

راه های ترک خود ارضایی ، جدیدترین مطالب مضرات استمناء

راه های ترک خود ارضایی ، جدیدترین مطالب مضرات استمناء
جدیدترین مطالب ترک خود ارضایی
بایگانی
نویسندگان
کلمات کلیدی

راه های ترک خودارضایی

عواقب شدید خود ارضایی

روش طلایی ترک جلق و استمنا و خودارضایی

ترک خود ارضایی

عوارض جسمانی استمناء

عوارض و آسیب های خود ارضایی پسران

روش ترک جلق و استمنا و خودارضایی

روش تضمینی ترک خودارضایی (استمناء) به شیوه طبق سنتی

علایم و عوارض خود ارضایی :

جلق و خطرات جلق زدن برای مردان

مقاله مضرات خود ارضایی

حتی یک ثانیه ...

بی احتیاطی نکن

دانلود کتابهایی برای ترک خودارضایی(استمنا) ...

عوامل تحریک کننده و راه حلهای غلبه بر آن ...

راهکار خدا برای ترک خودارضایی بندگانش ...

دو روش مهم برای ترک قطعی خودارضایی ...

مضرات و راههای ترک خود ارضایی

راه های ترک استمناء

مضرات جلق یا کف دستی یا استمنا

کتاب آداب زفاف و زناشویی در اسلام

کاهش مضرات استمناء

اقدامات فوری و لازم بعد از خودارضایی

مضرات کامل جلق زدن

از کجا بدانیم بهشتی هستیم یا جهنمی

فواید ترک خودارضایی پس از 3 ماه

عوارض باورنکردنی خود ارضایی

عوارض خود ارضایی

برخی دیگر از عوارض خود ارضایی و مضرات خود ارضایی

راه های ترک استمناء

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ق.ظ

راه های ترک استمناء

          

مهمترین عامل (به قول ریاضیدان ها شرط لازم وکافی) در ترک استمناء تقویت اراده است. دوست روانپزشکی را می شناسم که همیشه به بیمارانی که به خاطر جلق زدن زیاد و عوارض ناشی از آن به او مراجعه می کردند، می گفت: "اگر پسری واقعاً اراده کند که دیگر جلق نزند، او را صبح تا شب بین زیبا ترین دخترها هم قرار دهند دیگر این کار را نمی کند و اگر نتواند اراده ی خود را تقویت کند،حتی پای او شلوار فولادی هم بپوشانند، می تواند با فکر کردن و بدون تحریک جسمی استمناء کند!" پس قبل از هر اقدامی جهت ترک استمناء، باید ارادهی خود راقوی و محکم کنیم، به قول پروین اعتصامی:

در افتادی چو با شمشیر نفس و در نیفتادی / به میدان ها توانی کار بست این پهلوانی را

 حال به بررسی نکاتی که در ترک استمناء مفید می باشد می پردازیم:

۱) قاطعانه برای ترک جلق تصمیم بگیرید. اگر قبلا نیز تصمیم به ترک جلق گرفته باشید اما موفق نشده باشید اراده شما تا حدی ضعیف شده، در این صورت باید به خود تلقین کنید که اراده قوی ای دارید. برای این کار موفقیت های خود در زندگی را در ذهن مرور کنید و مرتب به خود بگویید که من بسیار پر اراده هستم و تصمیم به هر کاری که بگیرم آن کار را انجام خواهم داد. (برای مشاهده ی راه های مفید در تقویت اراده اینجا را کلیک کنید)

۲) از دیدن انواع عکس ها و فیلم های شهوت انگیز ( سکسی و صحنه دار) به  شدت اجتناب نمایید. این غیر ممکن است که شما به گشت و گذار در سایت های سکسی و تماشای عکس ها و فیلم های سکسی و تحریک کننده بپردازید و بتوانید جلق زدن را ترک کنید. تاکید میکنم، این غیر ممکن است شما عکس ها و فیلم های سکسی ببینید و بتوانید استمناء را ترک کنید! و باز هم تاکید میکنم، ، این غیر ممکن است شما عکس ها و فیلم های سکسی ببینید و بتوانید استمنا را ترک کنید!!

۳) تا جایی که امکان دارد از مشاهده نقاط شهوت انگیز بدن جنس مخالف پرهیز کنید.

۴) از رفت و آمد با کسانی که شما را مستقیم و غیر مستقیم به جلق زدن  دعوت می کنند و سعی دارند به شما بقبولانند که جلق زدن کاری کاملاً طبیعی و بدون ضرر است خودداری کنید.

۵) سعی کنید تا جایی که می توانید از صحبت کردن در مورد مسائل شهوت انگیز دوری کنید. از خیال پردازی دوری کنید و سعی کنید همیشه مشغول به کارهای  مفید باشید و به یاد داشته باشید بیکاری مساله ای است که اگر از آن دوری نکنید ممکن است شما را به هر چیزی وادارد.

۶) سعی کنید از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان اجتناب کنید. 

۷) از به یاد آوردن لحظاتی که جلق می زدید همچنین تصاویر شهوت انگیزی که دیده اید و احیاناً تجربیات جنسی ای که داشته اید خودداری کنید.

۸) از بودن در مکان های تنها خودداری کنید و وقتی به حمام و دستشویی میروید در را قفل نکنید (این عمل تاثیر روانی دارد). بعد از شستشو حمام را سریع ترک کنید. همچنین –حتی المقدور- از نگاه کردن به بدن عریان خود اجتناب کنید. 

۹) ورزش سنگین و کارهای بدنی انرژی شما را برای جلق زدن تا حد زیادی می گیرد. سعی کنید برای ورزش در رشته مورد علاقه تان به باشگاه بروید. احتمالاً به  گوشتان خورده که می گویند ورزشکاران حرفه ای به سکس علاقه ی کمتری نشان می دهند.

۱۰) سعی کنید به هنگام خواب شکم شما بیش از حد معمول پر نباشد .

۱۱) تا جایی که امکان دارد از خوردن غذاهای محرک جنسی پرهیز کنید (موز- شکلات - انجیر - خرما- پیاز- فلفل - تخم مرغ - گوشت قرمز، غذاهای پرچرب و...)

۱۲) وقتی برای جلق زدن وسوسه می شوید، ذهن خود را به طریقی از آنچه به آن فکر می کنید منحرف کنید مثلاً برای مدتی با صدای بلند آواز بخوانید. در هنگامی که نیاز شدید به جلق دارید دست نگاه دارید و غذای سبکی مثل بسکویت بخورید.

۱۳) همیشه مثانه ی خود را خالی نگه دارید، زیاد ادرار کنید، مایعات کم بنوشید و قبل از خواب حتماً مثانه خود را تخلیه نمایید.

۱۴) شبها قبل از خواب مطالعه کنید و با لباس کامل بخوابید و بعد از بیدار شدن سریع رختخواب را ترک نمایید. همچنین تا جایی که امکان دارد به رو (روی  شکم) نخوابید.

۱۵) سعی کنید حتی الامکان از لمس کردن آلت خود دوری کنید. 

۱۶) دمای محل خواب را پایین بیاورید.

1۷) به خود تلقین کنید که جلقی نیستید و اگر دوستانتان شما را به این کار دعوت کردند قاطعانه به آنها بگویید جلق را ترک کرده ام. این گفته ی شما علاوه بر این که می تواند باعث تقویت اراده و اعتماد به نفس خودتان شود، روی دوستان جلقی اتان نیز تاثیر مثبت می گذارد.

 ۱۸) در صورتی که اراده کافی برای ترک جلق ندارید، فواصل زمانی جلق را کم کم زیاد کنید مثلاً روزی یک بار و یک روز در میان و هفته ای یک بار و... . یک تقویم تهیه کنید و هر روز از آنرا که همراه با جلق بوده است سیاه کنید. این تقویم را تا زمانی که 3 ماه مداوم بدون سیاهی داشته باشید همواره همراه خود نگه دارید.

 ۱۹) اساساً ما در این سایت، بیماری استمناء را از دید علمی- پزشکی بررسی می کنیم و خیلی با مسائل اعتقادی کاری نداریم اما تجربه نشان داده کسانی که در راه ترک استمناء، کارهایی نظیر خواندن نماز، راز و نیاز با خدا و کمک خواستن از او را انجام داده اند، برای آن ها بسیار بسیار مفید و اثر بخش بوده است.

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۸۸ساعت 23:49  توسط مرادی  |  6 نظر

پاسخ به سوالات متداول شما در مورد خودارضایی

mostafa2m.blogfa.com

پاسخ به چند سوال متداول در زمینه ی استمناء:

۱) در استمناء از بدن منی خارج می شود، در سکس با جنس مخالف هم  منی خارج می شود، پس چرا می گویند جلق زدن ضرر دارد؟!

این یکی از سؤالات بسیار رایج است و بعضی با همین استدلال خود را قانع می کنند که استمناء یا همان خود ارضایی هیچ ضرری ندارد و درست مثل سکس با جنس مخالف است. برای ادامه سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۸۸ساعت 23:49  توسط مرادی  |  13 نظر

نقش منی در بدن

نقش منی در بدن به قرار زیر می باشد:

 

۱) نیرو بخشیدن به اعصاب مغز (رشته های عصبی)

۲)نیرو بخشیدن به اعصاب چشم (=بینایی)

۳) نیرو بخشیدن به اعصاب گوش (=شنوایی)

۴)نیرو بخشیدن به به مهره های کمر

۵)نیرو بخشیدن به استخوان ها

۶)نیرو بخشیدن به دستگاه تنفسی

 

مقداری از منی جذب خون انسان می شود و در ساختن سلولهای مغزی و استخوانی و دیگر لوازم بدن انسان کمک بسیار خوبی می کند. اکنون  اگر کسی در اثر جلق زدن  زیاد در دوران نوجوانی و جوانی مقدار زیادی از منی خود را هدر دهد، نتیجه ی آن این می شود که مغز و اعصاب- بویژه اعصاب چشم و شنوایی انسان- از آن مقدار منی که در نیرو بخشیدن به مغز و اعصاب لازم است بی بهره و محروم می مانند وانسان را از نظر قوای مغزی و عصبی ناتوان می سازند. در نتیجه چنین فردی از نظر ضریب هوشی و کنترل اعصاب و بینایی چشم و محکمی مهره های کمر دچار ناتوانی و ضعف می شود.از سوی دیگر مقداری از منی صرف رشد خود بیضه ها می شود ولی نوجوان یا جوانی که عادت به جلق زدن پیدا می کند با هدر دادن منی خود جلوی رشد طبیعی و لازم بیضه های خود را می گیرد و با این کار، باعث می شود که بیضه هایش رشد لازم را نکنند و کوچک بمانند. بیضه هایی هم که از اندازه ی لازم کوچکتر باشند روشن است که نمی توانند به اندازه کافی منی بسازند. در نتیجه جوان مبتلا به جلق زدن با بیضه های کوچک و منی ناکافی، هم به مغز و استخوان و اعصاب خود زیان میرساند و هم اگر ازدواج کند نخواهد توانست از نظر لذت جنسی همسر خود را خشنود سازد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۸۸ساعت 23:48  توسط مرادی  |  نظر بدهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی